Pages

31 Ağustos 2012 Cuma

Snake Skin / Yılan derisi

Merhabalar merhabalar! Yine uzuunca bi aradan sonra bişeyler yazıyorum. Elimde biriken bi sürü fotoğraf var paylaşmak istediğim ama bi süredir bi türlü fırsat bulamıyodum. Biraz da tembellik vardı tamam itiraf ediyorum :) Sonunda boş kaldığım bi gecemde artık bişeyler paylaşmak istedim ve işte karşınızdayım!

Bugün son derece basit bi yöntemle elde edilebilen bence gayet orijinal ve hoş bi görüntü ortaya çıkaran bi manikürü anlatmak istiyorum sizlere. Snake skin yani yılan derisi deseni! Kısaca nasıl yapıldığını anlatmaya başlamadan önce sonucu bi görelim:


Gördüğünüz üzere bence son derece gerçek bi görüntü elde edebiliyoruz. Benim bu konuda ilk ilham kaynağım tam anlamıyla aşık olarak aldığım şu clutch oldu:



 Benzemiş dimi? :)



Şimdii asıl önemli kısma gelirseek.. Nasıl yapıyoruz? Öncelikle gereken malzemelerimiz:


Öncelikle herhangi bir siyah ojeyle başlıyoruz. Öncesinde de ben base coat uyguladım çünkü malum, siyah ojeyi sürmesi güzel ama çıkarması pek de kolay olmuyo genelde. Onun dışında da yeşil renkte oje olarak ben LOOK by Bipa'dan Nr:8 Green Changer kullandım. Daha önceden tek olarak uyguladığım post'u da buradan görebilirsiniz. Kullandığım file gibi şeye gelince, ben evde buldum, sanırım bi çiçeğin süslemesiymiş önceden. Benzerlerini meyve sebze filesi olarak da bulabilirsiniz sanırsam.

İlk kat siyah ojemiz iyice kuruduktan sonra fileyi tırnak üzerine gererek parmağın altından diğer parmaklarla sıkıca tutuyoruz. Kaymaması önemli.


Sonrasında üzerine yeşil renkteki ojeyi sünger tekniği kullanarak uyguluyoruz. Bu da demek oluyor ki, ojeden bir yüzeye biraz sürerek süngerin ucuyla alıp tırnağa hafif darbelerle uyguluyoruz.


Kurumasını beklemeden hemen fileyi dikkatlice kaldırıyoruz. İşte bu kadar! Bu işlem sonunda dokulu bir yüzey elde ediyoruz, eğer doğal kalsın derseniz o şekilde bırakabilirsiniz ama ben üzerine bir kat top coat uygulamayı tercih ettim. 

Hazır aklıma gelmişken bunu da paylaşıyım, bu sıralar hem base hem top coat olarak kullandığım ürün Flormar'dan Nail Care Calcium Gel. Tırnaklarımda çatlama olduğu zaman biraz da tereddütle almıştım ama sonradan vazgeçilmezim oldu. Bi tür placebo effect midir bilmiyorum ama sanki tırnaklarımın daha hızlı uzamasını da sağlıyormuş gibi geldi bana. Gerçekten başarılı bir ürün. 




Sonuç da böyle işte sevgili ojeseverler. Sanırım benim şansım tam bu maniküre uygun tonlarda bi ojeye sahip olmaktı ama eminim benzerlerini bulabilirsiniz. Özellikle holografik özellikli ojeler kullanmanızı tavsiye ederim.

Bu seferlik de bu kadar, umarım beğenmişsinizdir :)


Yorum bırakmayı unutmayın!


6 yorum:

  1. çok hoş olmuş hemen denemem lazım :) bu arada bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. I love this color :)
    these nails are awesome!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çekilişime beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/2013/02/hediye-cekilisi-giveaway.html

    YanıtlaSil
  4. Beautiful effect :)
    Would you like to follow each other?

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily