Pages

16 Haziran 2012 Cumartesi

Tape Mani

Merhabalar. Bugün yine bir diğer gereksiz uğraşımla karşınızdayım :) Ama bilenler bilir, nail art olayına bir kere daldıktan sonra bi daha çıkmak biraz zor. Zaten watermarble tekniğini de denediğim gün "Bir manikür için en fazla ne kadar zaman ve emek sarfedilir?" kavramı kafamda tamamen anlamsızlaşmıştı sanırsam :)


Her neyse, bugünkü konumuz çok daha basit ve yaygın bir teknik. Taping nail art, yani bant kullanarak yapılan manikür tekniği. Sanırım french için kullanılan bantları çoğunuz kullanmış ya da en azından görmüşsünüzdür. Ama bu sefer farklı bir malzeme kullanıyoruz: Bildiğimiz bant! Evet, ilginç değil mi? Ben daha önce denemiş ve bu konuda başarılı olamamış bir insan olarak hep başka özel bir tarz banda ihtiyacım olduğunu düşünürdüm ama sonradan öğrendim ki önemli olan bir kaç püf noktasını bildikten sonra bildiğimiz her kırtasiyede bulabileceğiniz bantla istediğiniz her şeyi yapmak mümkün. Bakın ben ne yaptım:




Ben sadece iki renk kullandım ve sadece basit bir çizgi yapmayı tercih ettim ama ihtimalleri bi düşünün! İstediğiniz kadar renkle, istediğiniz her deseni yapmanız mümkün! Peki ben bu konuda niye bu kadar heyecanlandım? Biraz fazla asetonun etkisi olabilir, evet. :D


Önemli olan bi iki noktaya dikkat çekmek istiyorum. Öncelikle altta kullandığınız ojenin tamamen kurumuş olmasına dikkat edin. Bu konuda biraz sabra ihtiyaç var çünkü yeterince beklemezseniz bandı uyguladığınızda alttaki ojeye yapışması ihtimali var. İkinci olarak, bandı istediğiniz şekilde uygulayıp diğer ojeyi sürdükten sonra beklemeden hemen bandı çekmek. Ben hep kurumasını beklememin daha iyi olacağını düşünürdüm ama  eğer öyle yaparsanız oje kuruduğunda banda yapışıyor ve bandı çektiğinizde oje de beraberinde geliyor. Dolayısıyla hız önemli.




Bir de flaşlı görürsek:




Son olarak da başrolde son dönemin modası, benim de en sevdiğim yüzüklerimden biri olan çiftli yüzüğümüzü görüyoruz:




İşte böyle. Yeni bi şey öğrenmiş çocuklar gibi ilk başarılı girişimimi hemen koyduğumun farkındayım ama bundan sonra daha pek çok fikir var aklımda bu teknikle uygulayabileceğim, zamanla onları da sizlerle paylaşmayı planlıyorum. Şimdilik hoşçakalın, yorum bırakmayı unutmayın!


Ojeler: Lacivert- L'Oreal 615
           Mavi- Pastel 68

2 yorum:

  1. Thank you for following me!
    I followd you to.
    You make lovely nail arts.

    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  2. Thank you so much too! Both for following and your nice comment <3 :)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily