Pages

22 Haziran 2012 Cuma

Jelly Sandwich

Merhabalar :) Bu aralar iyice oje blogları arasında kendimi kaybetmeye başladım. Birinden birine sonra ötekine derken saatler geçiriyorum sonradan farkına varıyorum :D Tabi dolayısıyla diğer insanların yaptıklarından da ilham alıyorum zaman zaman. "Şunu bi de ben denesem nasıl olcak acaba?" diyorum. Bugün de o günlerden birindeyiz işte sevgili ojeseverler.


Normalde bi insana Jelly Sandwich dendiğinde mümkün değil aklına tırnakla ilgili olabilceği gelmez ama, oje dünyasında bambaşka bi anlamı var bu ismin. Baya yaygın bi tarzmış sonradan farkettim, denemekten zarar gelmez dimi? :)




Malum, adını da aldığı üzere yaptığımız gerçekten bi sandviç. Aslında basit bi yöntem olsa da yine de adım adım anlatmak istedim.


Öncelikle 2 kat base coat sürüyoruz. Ben Manhattan Quick Dry 52B yi tercih ettim.




Sonrasında da istediğiniz renk ve biçimde simli ojeler uygulayabilirsiniz. Ben renk katması açısından 2 farklı oje kullandım. Alix Avien 110 ve Claire's G91




Son olarak da yarı saydam bir ojeyi son kat olarak uyguluyoruz. Burda istediğiniz rengi kullanabilirsiniz, önemli olan ojenin çok koyu bir renk ve kıvamda olmaması. Ben mavi tonlarda Golden Rose 132yi tercih ettim.




Sonuç da böyle oluyor:






İşte Jelly Sandwich'imiz hazır! Ben elimdeki ojeleri kullandım ama eğer alıcaksanız şahsen ben daha büyük simler içeren ojeleri almanızı tavsiye ederim, daha belirgin ve hoş bi görüntü yakalarsınız.


Beğendiyseniz ya da siz de bu yöntemi denediyseniz mutlaka yorum bırakın! Görüşmek üzere! :)

3 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzell
    beklerim http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimm :) hemen uğruyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily