Pages

12 Haziran 2012 Salı

Holografik

Merhabalar merhabalar. Son bir kaç gündür buralarda hava sürekli yağmurlu, dolayısıyla insanın hiçbir şey yapası gelmiyor pek. Ama dün bir sebepten Viyana'ya gitmem gerekti, şansıma buranın aksine hava gayet güzel günlük güneşlikti. Ben de gitmişken elim boş dönmedim tabi :) Yine de mevsimin hatrına yazıyı şu şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ediyorum.


Bu sefer bir holografik ojeyle karşısınızdayım. Kendisi LOOK by Bipa Nr.8 Green Changer isimli oje.


Marka Avusturya'da meşhur bir kozmetik zincirine ait. Renk mavi/yeşil ve altın tonları arasında değişen bir renk.


Benim ilhamım aslında şu oldu: 



Forever 21 Viyana mağazasında bu kolyeyi gördüğüm an resmen aşık oldum. Normalde ojem kıyafetime uysun diye çok uğraşmam aslında ama bu sefer biraz etkisinde kalmış olabilirim :)


Hep moda blogger'ları mı kombinleri koycak bu sefer de benden :)


Tabi adı üstünde holografik olduğu için her ışıkta farklı renklerde görünüyor. Ayrıca tırnakta şişedeki gibi mavi değil daha çok yeşil tonlarında. Ama ben sevdim.


Farklı ışıkta nasıl göründüğünü de şöyle görebilirsiniz: (İlki flaşlı diğeri gün ışığında)



Umarım beğenmişsinizdir :) Yorumlarınızı bekliyorum!

5 yorum:

  1. Love your necklace, it's gorgeous! :)
    xoxo
    Petra
    s-lounge.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kolyenin yanında daha bir güzel duruyor =)

    YanıtlaSil
  3. ben de kesinlikle bir 'oje sever'im :)) blogunla karşılaşınca çok mutlu oldum ve bu holografik ojeye tek kesinlikle bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm :)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily