Pages

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Let's stick!

Merhabalar! Bir süredir kendimi her tür alışverişten uzak tutup para biriktirmeye zorlasam da, bugün yine Claire's mağazasının yanından geçerken "Sadece bi bakıyım." diye kendimi kandırarak içeri daldım ve tabi ki elim boş çıkmadım. Ama bu kadarcık da olur canım, dimi ama? :)


Nail stickers! Aslında hiç de aklımda olan bişey değildi, zaman zaman görüyordum aslında, özellikle de altın ve gümüş rengi olanlar dikkatimi çekiyordu ama daha önce hiç almamıştım. Bugün yine ojelerin arasında kendimi kaybetmişken bu deseni gördüm ve nedense beni bi anda cezbetti.


Gördüğünüz üzere bildiğimiz çıkartma şeklinde. Uygulaması da gayet kolay. Tek ilginç yanı, bilmem dikkatinizi çekti mi ama, pakette 12 adet olması. Artık 6 parmaklı insanları mı düşünmüşler yoksa farklı parmak kalınlıklarına göre mi yapmak istemişler bilemiyorum :D Ben en küçüğün bi büyüğü dışındakileri kullandım. Önemli olan tırnak kalınlıklarına göre uygun olanları seçmek. Ama benim tırnaklarım geniş olduğundan mıdır bilmem, yüzük parmağıma uyguladıklarımın yanlarında biraz boşluk kaldı, ben de diğer artan parçalardan biraz yama yaptım :D Zaten karışık bir desen olduğu için pek göze batmıyor.


Yapmanız gereken tek şey yuvarlak kısımla tırnak dibinden başlayarak tırnağınızla bastırıp düzelterek uca kadar yapıştırmak. Sonrasında da uçta kalan fazlalıkları içe doğru kıvırıp tırnak ucunu törpüleyerek fazlalığın kopmasını sağlamak. Benim şuanda tırnaklarım biraz kısa olduğu için ben kıvırmadan önce ucundan biraz makasla kesmeyi tercih ettim.





Son olarak da üzerlerine bir kat top coat uyguladım. Bu şekilde daha kalıcı olacağı yazıyor pakette ama açıkçası ben yine de şüpheliyim ne kadar uzun süre dayanacağından. Bekleyip göriciiz :)


Claire's mağazalarında bu desenin yanısıra farklı renklerde leopar desenli, altın ve gümüş renkleri, çeşitli taşlı modelleri hatta bir de tavuskuşu tüyü desenlisini bulmak mümkün. Ben kalıcılığı konusunda biraz şüpheliyim açıkçası ama bakalım eğer memnun kalırsam diğer desenleri de denemeyi düşünüyorum. Unutmadan söyliyim, burada fiyatı 3.95 Euro.


Umarım siz de beğenmişsinizdir :)

14 yorum:

  1. merhabalar çok beğendimm çok güzel olmuş.. üyenizim bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://www.bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.. ben de bu aralar tırnaklara sarmış durumdayım. pastel'in kokulu ojelerinden aldım, tavsiye ederim :)

    http://www.gelinyolu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar !
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :)

    @gelinyolu Ben de çok duydum ama şuan yurtdışındayım 1 ay sonra Türkiye'ye dönüyorum döner dönmez denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Desen çok güzelmiş ben de mutlaka denemliyim :)
    modefeminine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bu sekilde yapıstırılan ojelerı ben de hep goruyorum ama hıc denemeye cesaret edememistim. cok guzel olmus seninkiler :))

    bloga Chanel parfüm cekilisime de bekleriiim:) http://bit.ly/LhPm25

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş :))
    bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Çok çok teşekkürler hepinize ^_^

    YanıtlaSil
  9. bu sticklerlar güzelmiş pek.. tabi biliyorum duydum ama türkiyede daha görmedim. gelse de denesek :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. İstanbul'da Claire's mağazalarında görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam :) çok teşekkürler hemen uğruyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. Oh wow i really love this naildesign!! The floral pattern is soo beautiful!! Think this is such an eyecatcher!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily