Pages

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Cosmos

Merhabalar herkese. Şuan aslında o kadar çok yapmam gereken şey var ki, ben hiçbirini yapmamayı tercih ettim :) Oyalanmaya bahane ararken bari blogumla biraz ilgileneyim dedim. Ben bu postu yazarken şu şarkıyı dinliyorum, ne kadar eski olsa da, siz ne dinlersiniz bilmem :)


Benim zaman zaman takıntılı olduğum renkler olur. Uzunca bi süredir de bu renk lacivertti. Ve bu aralar her kozmetik mağazasında lacivert ojelere bakıp bi türlü istediğim tonu bulamıyordum. Nedendir bilmiyorum ama oje üreticilerinin lacivert rengi inatla sedefli veya simli üretme hevesi var. Ama arayışlarım sonunda meyvesini verdi ve istediğim rengi yakaladım. Aslında başta tek renk olarak onu sürmüştüm ama sonra farklı bişeyler denemek istedim.



 Aslında kafamdaki biraz daha çok renkle daha koyu tonlarda bi görüntü yakalamaktı ama sonradan bu hali daha çok hoşuma gitti. Bana uzayı ve yıldızları çağrıştırdı.



 Önce base coat sonra da 3 farklı oje ve sünger tekniği kullandım. Sedefli gümüş tonlardaki ojeyle dipten başlayarak yarısına kadar geldim, üst kısımları da aynı şekilde lacivert ojeyle tamamladım. Ojeler kuruduktan sonra da üzerine bir kat simli ojeden sürdüm ki yıldızlarımız da eksik olmasın :) Sünger tekniğini anlatmama gerek var mı bilmiyorum, gayet basit aslında, ojeden bir yüzey üzerine sürerek bir parça süngerle alıp tırnağa uyguluyorsunuz. Evet anlatmasam da olurmuş :)



 Kullandığım ojeler: Öve öve bitiremediğim lacivert oje: L'Oreal 615
                              Sedefli gümüş renk oje: Golden Rose 18
                              Simli oje: Alix Avien 110



Basit olmasına rağmen çok hoş sonuçlar çıkardığı için ben sünger kullanmayı seviyorum, umarım siz de beğenmişsinizdir. Ben şimdi daha fazla erteleyemiyceğim işlerime dönmek zorundayım, bir sonraki post'ta görüşmek üzere ;)

Comments:

Yorum Gönder

Free Blog Template by June Lily