Pages

17 Mayıs 2012 Perşembe

2012 Yaz Trendleri

Selamlar! Yepyeni bir blog template ile karşınızdayım. Blog'umun eski halini de çok seviyordum aslında ama biçiminin pek pratik olduğunu düşünmüyordum. Bi süredir değiştirmeyi düşünürken bu şablonu buldum ve uyguladığım an aşık oldum ve bi daha da değiştiremedim :) Umarım siz de beğenmişsinizdir. Lafı uzatmadan asıl post'a geçerken sizlere şu şarkıyı tavsiye ediyorum.


Her neyse, asıl konumuza gelecek olursak.. Yine boş bir günümde ojelerimin önünde dikilip "Bugün napsam acaba?" diye bakarken aklıma bu geldi. Elimde bu sezonun modası olan renkler vardı ve hangisini sürsem diye düşünürken hepsini kullanmaya karar verdim :D


Malum bu sene hala sürüp gitmekte olan bi "Mint" yeşili modası var. Bu rengin yanısıra bu pastel ve soft renk modası da almış başını gitmiş durumda. Ama bütün bunların yanısıra tamamen zıt bi şekilde bir de "Neon" renk modası var ki ikisi bir arada nasıl oluyo derseniz bu sene oldu işte, moda bu artık şaşırmamak lazım :) Sonuçta bunların hepsini bi arada kullanmaya kalkarsanız ortaya ne çıkar dersiniz? İşte bu:








Bu fotoğrafın kalitesi çok iyi değil ama her açıdan görmeniz açısından koydum :)


Gördüğünüz üzere çok ekstra bi özelliği yok ama renklerin uyumu benim çok hoşuma gitti. Öncelikle base coat'la başladım. Sonrasında uçlara sarı pastel ojeyi uygulayıp kurumasını bekledim. Sonrasında mint yeşille yan kısımlardaki asimetrik bölümleri yaptım ve ince uçlu neon turuncu ojeyle çizgileri çizerek tamamladım.


 

Ojeler: Base Coat: Manhattan Quick Dry 52B
           Flormar 424
           Bipa Look Nr4 Orange
           Claire's 026
         


Benim günlerdir severek kullandığım bi manikür oldu. Umarım siz de sevmişsinizdir. Yepyeni bir post'ta görüşmek üzere!

Comments:

Yorum Gönder

Free Blog Template by June Lily