Pages

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Let's stick!

Merhabalar! Bir süredir kendimi her tür alışverişten uzak tutup para biriktirmeye zorlasam da, bugün yine Claire's mağazasının yanından geçerken "Sadece bi bakıyım." diye kendimi kandırarak içeri daldım ve tabi ki elim boş çıkmadım. Ama bu kadarcık da olur canım, dimi ama? :)


Nail stickers! Aslında hiç de aklımda olan bişey değildi, zaman zaman görüyordum aslında, özellikle de altın ve gümüş rengi olanlar dikkatimi çekiyordu ama daha önce hiç almamıştım. Bugün yine ojelerin arasında kendimi kaybetmişken bu deseni gördüm ve nedense beni bi anda cezbetti.


Gördüğünüz üzere bildiğimiz çıkartma şeklinde. Uygulaması da gayet kolay. Tek ilginç yanı, bilmem dikkatinizi çekti mi ama, pakette 12 adet olması. Artık 6 parmaklı insanları mı düşünmüşler yoksa farklı parmak kalınlıklarına göre mi yapmak istemişler bilemiyorum :D Ben en küçüğün bi büyüğü dışındakileri kullandım. Önemli olan tırnak kalınlıklarına göre uygun olanları seçmek. Ama benim tırnaklarım geniş olduğundan mıdır bilmem, yüzük parmağıma uyguladıklarımın yanlarında biraz boşluk kaldı, ben de diğer artan parçalardan biraz yama yaptım :D Zaten karışık bir desen olduğu için pek göze batmıyor.


Yapmanız gereken tek şey yuvarlak kısımla tırnak dibinden başlayarak tırnağınızla bastırıp düzelterek uca kadar yapıştırmak. Sonrasında da uçta kalan fazlalıkları içe doğru kıvırıp tırnak ucunu törpüleyerek fazlalığın kopmasını sağlamak. Benim şuanda tırnaklarım biraz kısa olduğu için ben kıvırmadan önce ucundan biraz makasla kesmeyi tercih ettim.





Son olarak da üzerlerine bir kat top coat uyguladım. Bu şekilde daha kalıcı olacağı yazıyor pakette ama açıkçası ben yine de şüpheliyim ne kadar uzun süre dayanacağından. Bekleyip göriciiz :)


Claire's mağazalarında bu desenin yanısıra farklı renklerde leopar desenli, altın ve gümüş renkleri, çeşitli taşlı modelleri hatta bir de tavuskuşu tüyü desenlisini bulmak mümkün. Ben kalıcılığı konusunda biraz şüpheliyim açıkçası ama bakalım eğer memnun kalırsam diğer desenleri de denemeyi düşünüyorum. Unutmadan söyliyim, burada fiyatı 3.95 Euro.


Umarım siz de beğenmişsinizdir :)

27 Mayıs 2012 Pazar

Galaxy


Merhabalar! Bugün çok güzel bir bahar günü aslında ama ben dünü biraz fazla hareketli geçirmiş bir insan olarak bugün yerimden kalkamıyorum, dolayısıyla da bugünü laptop'umun başında sakin ve huzurlu bir gün olarak geçirmeye karar verdim :) Yanıma kahvemi aldım, daha bi yarım saat önce yaptığım manikürümü sıcağı sıcağına sizlere anlatmaya karar verdim :)


Kendi orijinal fikirlerimi uygulamayı daha çok sevsem de bazen başkalarının tasarımlarından da ilham olduğum oluyor tabi ki. Bu da o tasarımlardan biri. Galaxy nails! İnternette ve youtube'da galaxy nails, nebula nails, night nails isimleriyle bulmanız mümkün. Bu da benim denemem:


Aşama aşama uygulanan bir tasarım olduğu için ben de sizlere adım adım anlatmaya karar verdim.


Öncelikle siyah veya koyu lacivert bir ojeyle başlıyoruz. Ben koyu laciverti tercih ettim ama mesela mat siyah ojeyle de başlayabilir böylece daha derin bir görüntü elde edebilirsiniz.


Taban rengimiz kuruduktan sonra diğer renklerimize geçiyoruz. İlk olarak beyaz tonlarda bir oje tercih ediyoruz. Ben sedefli grimsi beyaz bir oje tercih ettim. Sünger tekniğiyle ojeyi tırnaklarımızın bir kısmına uyguluyoruz. Ben hafif bir  "\" şekli oluşturacak şekilde uyguladım.

Sünger konusunda da ojeyi doğrudan süngere sürüp uygulamayı tercih edenler var ama ben başka bir yüzeye sürüp sonra süngerle hafifçe almayı tercih ediyorum ki çok yoğun bir renk olup diğer ojeyi kaplamasın.



İkinci renk olarak ben eflatun tonlarda bir oje tercih ettim. Burada renkler biraz da sizin yaratıcılığınıza kalmış, pembe, kırmızı, turuncu tonları da tercih edebilirsiniz.


Tırnağın boş kalan yerlerine hafifçe uyguluyoruz. Tüm tırnakların aynı olması gerekmez, tamamen istediğiniz gibi kullanabilirsiniz renkleri. Yine bazı boşluklar bırakıyoruz çünkü daha bir rengimiz daha var.


Son renk olarak da mavi tonlarda bir renk uyguluyoruz.




Ojeleri biraz kurumaya bıraktıktan sonra son aşama olarak simli ojemizi uyguluyoruz ki yıldızlı "galaksi" görüntüsünü bize en çok verecek olan adım bu:

                                                 

İşte bu kadar! Artık tırnaklarınızda koskoca bir galaksi var! :)






Aslında pek çok maniküre göre çok daha az zaman alan ve basit bir tasarım ve bence çok da farklı ve güzel duruyor. Daha önce de belirttiğim gibi aynı renklerle uygulamanız da şart değil, tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış her şey. Sonuçta bu sizin galaksiniz! :D



Ojeler (soldan sağa):   L'Oreal 615
                                Golden Rose 18
                                Claire's Mini 0118
                                Golden Rose 132
                                Alix Avien 110

17 Mayıs 2012 Perşembe

2012 Yaz Trendleri

Selamlar! Yepyeni bir blog template ile karşınızdayım. Blog'umun eski halini de çok seviyordum aslında ama biçiminin pek pratik olduğunu düşünmüyordum. Bi süredir değiştirmeyi düşünürken bu şablonu buldum ve uyguladığım an aşık oldum ve bi daha da değiştiremedim :) Umarım siz de beğenmişsinizdir. Lafı uzatmadan asıl post'a geçerken sizlere şu şarkıyı tavsiye ediyorum.


Her neyse, asıl konumuza gelecek olursak.. Yine boş bir günümde ojelerimin önünde dikilip "Bugün napsam acaba?" diye bakarken aklıma bu geldi. Elimde bu sezonun modası olan renkler vardı ve hangisini sürsem diye düşünürken hepsini kullanmaya karar verdim :D


Malum bu sene hala sürüp gitmekte olan bi "Mint" yeşili modası var. Bu rengin yanısıra bu pastel ve soft renk modası da almış başını gitmiş durumda. Ama bütün bunların yanısıra tamamen zıt bi şekilde bir de "Neon" renk modası var ki ikisi bir arada nasıl oluyo derseniz bu sene oldu işte, moda bu artık şaşırmamak lazım :) Sonuçta bunların hepsini bi arada kullanmaya kalkarsanız ortaya ne çıkar dersiniz? İşte bu:








Bu fotoğrafın kalitesi çok iyi değil ama her açıdan görmeniz açısından koydum :)


Gördüğünüz üzere çok ekstra bi özelliği yok ama renklerin uyumu benim çok hoşuma gitti. Öncelikle base coat'la başladım. Sonrasında uçlara sarı pastel ojeyi uygulayıp kurumasını bekledim. Sonrasında mint yeşille yan kısımlardaki asimetrik bölümleri yaptım ve ince uçlu neon turuncu ojeyle çizgileri çizerek tamamladım.


 

Ojeler: Base Coat: Manhattan Quick Dry 52B
           Flormar 424
           Bipa Look Nr4 Orange
           Claire's 026
         


Benim günlerdir severek kullandığım bi manikür oldu. Umarım siz de sevmişsinizdir. Yepyeni bir post'ta görüşmek üzere!

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Cosmos

Merhabalar herkese. Şuan aslında o kadar çok yapmam gereken şey var ki, ben hiçbirini yapmamayı tercih ettim :) Oyalanmaya bahane ararken bari blogumla biraz ilgileneyim dedim. Ben bu postu yazarken şu şarkıyı dinliyorum, ne kadar eski olsa da, siz ne dinlersiniz bilmem :)


Benim zaman zaman takıntılı olduğum renkler olur. Uzunca bi süredir de bu renk lacivertti. Ve bu aralar her kozmetik mağazasında lacivert ojelere bakıp bi türlü istediğim tonu bulamıyordum. Nedendir bilmiyorum ama oje üreticilerinin lacivert rengi inatla sedefli veya simli üretme hevesi var. Ama arayışlarım sonunda meyvesini verdi ve istediğim rengi yakaladım. Aslında başta tek renk olarak onu sürmüştüm ama sonra farklı bişeyler denemek istedim.



 Aslında kafamdaki biraz daha çok renkle daha koyu tonlarda bi görüntü yakalamaktı ama sonradan bu hali daha çok hoşuma gitti. Bana uzayı ve yıldızları çağrıştırdı.



 Önce base coat sonra da 3 farklı oje ve sünger tekniği kullandım. Sedefli gümüş tonlardaki ojeyle dipten başlayarak yarısına kadar geldim, üst kısımları da aynı şekilde lacivert ojeyle tamamladım. Ojeler kuruduktan sonra da üzerine bir kat simli ojeden sürdüm ki yıldızlarımız da eksik olmasın :) Sünger tekniğini anlatmama gerek var mı bilmiyorum, gayet basit aslında, ojeden bir yüzey üzerine sürerek bir parça süngerle alıp tırnağa uyguluyorsunuz. Evet anlatmasam da olurmuş :)



 Kullandığım ojeler: Öve öve bitiremediğim lacivert oje: L'Oreal 615
                              Sedefli gümüş renk oje: Golden Rose 18
                              Simli oje: Alix Avien 110



Basit olmasına rağmen çok hoş sonuçlar çıkardığı için ben sünger kullanmayı seviyorum, umarım siz de beğenmişsinizdir. Ben şimdi daha fazla erteleyemiyceğim işlerime dönmek zorundayım, bir sonraki post'ta görüşmek üzere ;)
Free Blog Template by June Lily