Pages

29 Nisan 2012 Pazar

Magnetic

Öncelikle herkese merhabalar! Termometrelerin artık bariz bi şekilde "Yaz"ı gösterdiği şu günlerde, yine dayanamayıp Claire's mağazasına daldığım bir gün bakın ne aldım!



Magnetic oje! Biliyorum yeni bir şey değil ama ben daha yeni fırsat buldum denemeye. Bana kalırsa Claire's oje konusunda uygun fiyata başarılı bir performans sunan bir marka. Dolayısıyla hiç tereddüt etmedim açıkçası alırken. Seçenek olarak gri ve bu bordo-pembemsi renk arasında kalmıştım ama sonunda bu renkte karar kıldım. Manyetik olarak kullanmasanız bile kendi halinde tek kat bile sürüldüğünde son derece güzel bir sonuç çıkaran bir ürün.

Ojenin üst kısmında mıknatıs bulunuyor. Ojeyi sürdükten sonra, hızlıca mıknatısı tırnağa tutuyoruz. Bu konuda ojenin kapağında bulunan iki kıvrımlı çıkıntı bize yardımcı oluyor. Şöyle ki; tam tırnak bitimini o kısma dayadığınız zaman tam ideal uzaklıkta mıknatısı tutmuş oluyorsunuz. Tek dikkat etmeniz gereken mıknatısı değdirmemek. İki parça iki farklı şekil oluşturmanızı sağlıyor. Ben birkaç denemeden sonra istediğim görüntüyü elde ettim, siz de mıknatısı farklı açılarda tutarak farklı desenler elde edebilirsiniz. Yaklaşık bi 10-15 saniye kadar beklemeniz yeterli.




Ben sadece 1 kat sürerek kullandım, renk ve kıvam açısından son derece yoğun olduğu için bence yeterli oldu. Bu tür ojeleri şuanda her markada bulabilmeniz mümkün. Claire's de hatırladığım kadarıyla bu rengin dışında haki, gümüş ve daha kahverengimsi tonlarda olmak üzere 3 farklı rengi daha vardı. Türkiye'deki fiyatını bilmiyorum maalesef ama Avrupa'da 8.50 Euro. 

Unutmayın ki, oje dünyasına uzak insanlara bu ojeyi açıkladığınız zaman garip bakışlarla ve "Başka işin yok mu?" tepkileriyle karşılaşmanız mümkün. Ama kimin umrunda? Hiç! :D 

2 yorum:

  1. Peeki sen bunu Avrupa'dan mı aldın yoksa Türkiye'den mi? Bu arada rengine de bayıldım, süpermiş =D
    Eğer başka manyetik oje alacaksan, golden rose'a bakmanı öneririm, hem çok başarılı, hemde çok geniş bir renk skalası var.

    YanıtlaSil
  2. Ben Avusturya'dan aldım canım ama Türkiye'de de vardır sanırım, Golden Rose'da ben de görmüştüm döndüğüm zaman denerim artık :) teşekkür ederim güzel yorumun için ;)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily