Pages

24 Şubat 2012 Cuma

Mim!



Uzuuun bi aradan sonra bambaşka bir ülkede ama blog'umun başındayım. Neredeyse 1 ay olacak mim'leneli ama anca zaman bulabildim cevapları yazmaya. 2 tane mim'im olduğu için zaten uzun bir post olacak o yüzden hemen başlıyorum :)


Önce kurallar:
-Postu hazırlarken kuralları da yazmanız gerekiyor.
-Herkesin 11 tane kendine ait soruyu cevaplaması gerekiyor.
-Sizi tagleyen kişinin hazırladığı 11 soruya cevap vermeniz, sonrasında kendi 11 sorunuz ile de başka 11 kişiyi taglemeniz gerekiyor.
-Sorularınızı cevaplamasını istediğiniz 11 kişinin bloguna bunu haber vermeniz gerekiyor.
-Sizi tagleyen kişiyi tagleyemiyorsunuz.
-11 kişiyi net bir şekilde taglemeniz, bunu okuyorsanız taglendiniz şeklinde bir yazı koymamanız gerekiyor...


İlki Yaşasın Renkli Ojelerim 'den geliyor:


1-Bu soru hoşuma gitti, tekrarlayabilir miyim? Kaç ojeniz var?
  Aslında bu soru tam bi oje temizliği yapıp eski kurumuş ojelerimi attıktan sonra geldi ama kalanları sayarsak 30 civarı sanırım :)


2-Yapmakta en çok zorlandığınız teknik?
  Water Marble tabi ki! Ömrümü yedi ömrümü :D


3-Böyle bir oje neden yok ki? Ben düşünüyorum, şu oje markaları da düşünse de yapsa...var mı böyle  bir fikir?
  Öyle bi teknik yok aklımda, aksine ben onların bulduklarına her seferinde ağzım açık bakıyorum, aynen devam etsinler :)


4-Asla sürmem dediğiniz bir renk var mı?
  Yok.


5-Sürdüğünüzde patron/öğretmen vs görmesinden çekindiğiniz bir manikür oldu mu?
  Fazla uçuk tasarım ya da renkler olduğunda aile büyüklerinden çekindiğim oldu :D


6-Oje kadar sevdiğin makyaj malzemesi var mı? 
  Eyeliner olabilir.


7-Mat ojeleri veya mat üst kat sürmeyi seviyor musunuz?
  Evet hem de çoook.


8-Ojelerinizi her zaman giydiğiniz kıyafetlere uyduruyor musunuz?
  Hayır, o zaman fazla kısıtlanmış hissediyorum kendimi.


9-Sizi oje blogu açmaya ikna eden şey neydi?
  Yaptıklarımı paylaşma ve yeni şeyler öğrenme arzusu.


10-Erkeklere ojeyi yakıştırıyor musunuz?
  Ummm.. hayır :/


11-Ojelerinizi genellikle bitir misiniz yoksa kurutur musunuz?
  Hep kuruturum, top coat ojeler haricinde hiç bitirdiğim olmadı bile diyebilirim.



Eveet gelelim ikinciye. Bizim Kız sormuş:

1-Makyaj yapmadan dışarı çıktığın gün bir tanıdığını görmezden geldiğin oldu mu?
  Evet! :D Hep de insan en gıcık olduklarını görür ya öyle durumlarda.


2-Makyaj malzemesi kullanırken doğallığına mı önem verirsin yoksa markanın adı yeterli mi?
  Marka adına daha çok önem veririm.


3-İmkanın olsa dünyanın hangi şehrinde yaşamak isterdin?
  Şuanda bulunduğum yerde, Avusturya Graz veya Viyana.


4-Bir günlüğüne tüm mağazaları emrine verdiler ve sadece tek bir tür kıyafetin hepsini evine götürmene izin verdiler,hangisini götürürdün?
  Kıyafet mi? Ayakkabı yapsak onu olur mu? :D


5-Sana en çok kahkaha attıran film hangisiydi?
  Genel olarak Jim Carrey filmleri.


6-Gün içinde bir anda çantanın kaybolduğunu telefon ve cüzdanının gittiğini gördün,o an ilk hangi tanıdığına ulaşmak isterdin,neden o?
  Babam. Numarasını asla unutmayacağım ve bana nereye gitmem ne yapmam gerektiğini adım adım anlatacak tek kişi olduğu için :D


7-Şu an yasa dışı sayılan her şey yasal olsa,suç işlemek olmasa, şu anki suçlardan hangisini işlerdin :)
  Aşık olduğum bütüün ojeleri, makyaj malzemelerini ve ayakkabıları çalardım :D


8-Yemek konusunda mı daha yeteneklisin yoksa pasta börek mi?
  Pasta börek!


9-En kolay ve en etkili güzelleşme sırrın nedir?
  Cildi daima temiz tutmak ve yeterince uyumak.


10-Seni aldatan sevgilinden en yaratıcı intikam alma şeklin ne olurdu?
  O ruh haliyle pek yaratıcı olabileceğimi sanmıyorum şahsen ama adamın işe gittiği yol üzerinde yine adamın parasıyla dev bi billboard kiralayıp içini döken kadına hayran kalmıştım :D


11-Blogum hakkındaki düşünce ve önerilerin neler ;)
  Çok sevdim! Rengarenk, cıvıl cıvıl ve yaratıcı. Aynen devam :)


Gelelim finale. Önce mim'ler:


İirem
Ojeperest
Poliship
Ojelerimnerede
Oje Sihirbazı
Oje Vitrini
Tırnaklar Fora
Nemo Latte
Powderpuff
Güzellik Paleti
Ojelerimi Seviyorum
Desenli tırnaklarım

Ve sorular:


1- Tek bi ojeni seçmek zorunda kalsan hangisini seçerdin?
2- Asla yanımdan ayrırmam dediğin 3 şey?
3- Kaç tane diziyi düzenli takip ediyorsun?
4- Çikolata olmadan yaşayabilir misin? :)
5- Sevdiğin kişi senden bir daha oje sürmemeni istese tepkin ne olur?
6- Şimdiye kadar aldığın en güzel hediye hangisiydi?
7- Şuan her şeyi bırakıp, istediğin kişiyle istediğin yere gitme şansın olsa kimle nereye giderdin?
8- Senin için ideal tatil hangisi, eğlence mi sakinlik mi?
9- Asla kullanmam dediğin bi oje markası var mı?
10- Sedefli oje mi mat oje mi?
11- Dinlemekten asla bıkmadığın bir şarkı var mı?


Eveet. Benden bu kadar. Bu yazının burasına kadar gelebildiyseniz sizlere de bravo :D Ben yazarken yoruldum valla, o yüzden ben kaçar. Cevaplarınızı merakla bekliyorum. Tschüs! :)

5 yorum:

  1. http://ojevitrini.blogspot.com/2012/02/china-glaze-rose-among-thorns.html buraya ekledim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada sayfanın formatlanmasından dolayı yorumların yayınla tuşu altta kalıyor, scroll edip tıklanmıyor, kelime doğrulamayı kapatırsan çözülcek sanırım. Tab'a tıklayıp tuşu bulmam gerekti.

    YanıtlaSil
  3. Tamamdır düzelttim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. blogunu çok beğendim :) bende beklerim :))

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederimm :) hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily