Pages

3 Kasım 2011 Perşembe

Matte

Merhabalar! Öncelikle baştan söyliyim, bu seferki post'ta öyle pek bi atraksiyon yok :) Sadece şöyle bir huyum var. Genelde uzun tırnak kullanırım, hatta tırnaklarını kestiği zaman resmen kendini savunmasız hisseden bir insanım. Ama an geliyor ki "Aman yaaa." diyip bir anda hepsini kökten kesiveriyorum. Bu da o anlarımdan biriydi işte. Bir anlık pişmanlık duysam da klasik "Kökü bende değil mi yaa." tavrıyla silkindim ve bari sevdiğim bi renk olsun diyerek sizler için Claire's Matte serisinden 29 no'lu ojeyi seçtim.


Bu küçük tombul mat şişesi içinde (evet şişesi de mat) çok hoş bir fuşya tonuna sahip bir oje.



Mat ojeleri seviyorum. Çünkü bu tür ojelerdeki kıvam ve renk yoğunluğunu başka hiçbir ojede bulmak mümkün değil. Tek katla son derece kapatıcı ve pürüzsüz bir uygulama elde ediyorsunuz. Sürdükten 1-2 saniye sonra matlaşmaya başlıyor.


Her ne kadar ışıktan dolayı fotoğrafta biraz parlama olmuş olsa da inanın bana son derece mat :) Genel olarak Claire's ojelerini seven bir insan olarak Matte serisini de son derece başarılı bulduğumu söylemeliyim.

Bu arada tırnakları kısa olunca neredeyse hiçbir şeyi tutamayan, kapakları falan açamayan bir tek ben miyim? 

2 yorum:

  1. Bir erkek olarak oje sevmem fakat bunun rengi pek hoş ya :)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily