Pages

9 Ekim 2011 Pazar

Rawr!

Nail art, ya da oje sanatı diye düşünüldüğü zaman uçsuz bucaksız bir dünyayla karşılaşmak mümkün. Her ne kadar hemen her kadın (taa küçük yaşlardan başlayarak) oje sürüyor olsa da olayı "sanat" düzeyine taşıyabilmek ayrı bir mesele. Ben hiçbir zaman bu olayı "sanat" düzeyinde yapabildiğimi savunmadım, zaten internette küçük bir araştırma yaparak işin ne boyutlara ulaştığını rahatlıkla görebilirsiniz. Benim tek savunduğum şey şu: Küçük adımlarla, basit tekniklerle de kendimizi farklılaştırabilmemiz mümkün.


Bu açıdan benim denediğim ve çok sevdiğim desenlerden biri bu: Leopar! Tabi ki daha doğal olsun, orijinaline benzesin derseniz camel tonda baz, üzerine kahverengi noktalar ve siyah çerçeveler şeklinde yapabilirsiniz. Ama ben şöyle bir şeyi tercih ettim:



Yani leopardan ilham alarak tamamen farklı bir şey oldu benimki :) Nasıl yapıldığını anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama gördüğünüz zaman da rahatlıkla anlayabilirsiniz aslında. İstediğiniz renkte ojeyi taban rengi olarak sürün. Üzerine rastgele dağınık noktalar yapın. Noktaların aynı boyutta ya da simetrik olması gerekmez. Hatta olmaması daha iyi. Sonra da yaptığınız noktaların etrafına siyah ojeyle çerçeve yapın. Bu kadar basit!


Şöyle de bir denemem oldu:



Gördüğünüz üzere taban rengini koyu, noktaları açık ya da tam tersi, taban rengini açık noktaları koyu renk tutarak farklı görünümler yakalayabilirsiniz.


Ojeler: -Mavi: Claire's (31 olmalı ama emin değilim :/)
           -Beyaz: Flormar M103
           -Siyah: Flormar NailArt NA12
           -Pembe: Claire's Matte serisi 29

Comments:

Yorum Gönder

Free Blog Template by June Lily