Pages

12 Ekim 2011 Çarşamba

Hello Halloween!

Her ne kadar bize ait olmasa da evrensel olarak bakıldığında en eğlenceli kutlamalardan sayılabilecek Cadılar Bayramı yani Halloween yaklaşıyor. Halloween diyince illa ki turuncular, balkabakları gelmesin aklınıza sadece, önemli olan o korku atmosferini yakalayabilmek. Ben de bu neşeli günün şerefine değişik bir şey denemek istedim.



Bir önceki postta da bahsettiğim gibi renkli French'leri seviyorum. Burada da Claire's ışıltılı parlament mavisi ojemi kullandım (ojenin üzerinde no 01 yazıyor ama bu konuda tereddütlerim var :) )Gördüğünüz üzere ojeyi uç kısımlara biraz cömertçe sürüp ince bir çubuk ( ya da kalem) yardımıyla aşağı doğru çizgiler yaparak bu "spooky" görüntüyü yakalamak mümkün :) (aynı hissi yaratacak Türkçe bir kelime bulamadım :) ) Hatta biraz daha dikkatli çalışarak alev efekti yaratmanız bile mümkün.


Daha öncelerden de şöyle bir denemem olmuştu:


Gördüğünüz gibi küt törpülenmiş tırnaklarda daha da hoş duruyor. Burada kullandığım yine Claire's Matte serisinden 29 nolu mat ojeydi. Ama siz bu şekilde yeşil üzerine siyah ojeyle bir Frankenstein bile yaratabilirsiniz :) Her şey sizin yaratıcılığınıza kalmış ;)


Happy Halloween diyerek bir şarkıyla bu yazıma son veriyorum ;) Tamamen serbest çağrışım :D

1 yorum:

  1. yorumu en az olan yeri seçtim ki dikkatinden kaçmasın diye ;)
    blogumda taglendin,sorular için sizi şöyle alayım ;)

    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/02/eyvah-tag-lendim.html

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily