Pages

9 Ekim 2011 Pazar

Deneme bir ki!

Merhaba blog dünyası! Bu benim ilk blog deneyimim değil ama bu kadar ilgili olduğum bir konuda giriştiğim ilk iş olabilir. Yıllar boyu insanlardan "O nasıl tırnak öyle!" "Onu nasıl yaptın??" tarzı tepkiler aldım. Bu durumdan da hiç şikayetçi değilim aslında. Hayat boyu hep sanatsal bir şeyler yapmak istedim, müzikle ilgilendim, resim yaptım, el işi bir çok şeyle uğraştım. Ama hayat dönüp dolaşıp beni garip finans terimleri arasında yaşamaya mecbur bıraktı. Ben de ne kadar kurtarsam kârdır diyerek bütün sanatsal ilgimi tırnaklarıma yönlendirdim :) Bazı insanlara ne kadar boş bir uğraş gibi gelse de benim en mutlu olduğum, en rahatladığım anlardır tırnaklarımla uğraştığım anlar. Farklı renkler denemeyi ve desenler üzerinde çalışmayı çok seviyorum ve yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizin de ilginizi çekiyor biliyorum! :)

4 yorum:

  1. ahhh hemde nasill!! bayiliyorum tirnaklarima delice seyler yapmayi!

    YanıtlaSil
  2. Yalnız olmadığımı biliyodumm! ;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba yeni keşfettim bloğunuzu hatta tamda şuanda :) daha inceleyemedim bu resimdeki ojenin markası numarası nedir paylaşırsanız çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle hoşgeldinn :) Bu Claire's den 2-3 sene önce aldığım bir ojeydi ve maalesef üzerinde numarası yok (yeni aldığım şeylerin üzerindeki tüm sticker'ları çıkarma gibi bi alışkanlığım var da :) ) numarası 31 olabilir diye düşünüyorum ama emin deilim maalesef :(

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily