Pages

28 Ekim 2011 Cuma

Biraz müzik

Dışarı çıkmayı düşünüp sonra soğuktan dolayı vazgeçtiğim bir günde yine tabii ki fazla boş zamandan sıkılıp bütün bu zamanı tırnaklarıma ayırmaya karar verdim. Öncelikle bu sebepten dolayı bu post'u okurken şu şarkıyı dinliyoruz.


Vee bakın bugün menümüzden ne çıktı:



Piano tırnaklar! Pek çok tasarımda en büyük yardımcım olan ince fırçalı Flormar Nail Art serisinden siyah ojem yine yardımıma koştu. Aslında ilk aklıma gelen beyaz üzerine basit düz siyah çizgiler şeklindeydi ama masamın üstündeki bir yüzük bana ilham kaynağı oldu ki kendisi de burada:


Gördüğünüz üzere aslında çok basit bir fikir olmasına rağmen çok hoş bir görüntü ortaya çıkarıyor. Sonradan araştırdım ki sadece bana ait bir fikir değilmiş ama olsun benim ilham kaynağım yüzüğümdü :) 

Uygulaması gayet basit, ince uçlu fırçayla paralel çizgiler yaparak üst kısımlara kalın çizgilerle tuşları çiziyorsunuz. Birebir orijinal bir piyano gibi görünmesini istiyorsanız üstteki siyah tuşları oluşturan kalın çizgiler 2-boşluk-3-boşluk-2- şeklinde gitmeli. Ama derseniz ki ben serbest takılırım, istediğiniz sırayla hatta istediğiniz renklerle yapabilirsiniz ;)


6 yorum:

  1. aaa buna bayıldım çok hoş;) bende halloweena özel tırnaklar postu hazırladım bana da gel;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindimm. Gelirim tabiii ki gelmez miyimmm. Hele ki tırnaklar söz konusuysa :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş. Bundle monster'da buna benzer bir desen var, önce o sandım. Elle yapmışsın! Kutlarım :)
    Benim bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Evet bazen bayaa bi boş zamanım oluyo da :D Teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Hemen uğruyorum sana ;)

    YanıtlaSil
  5. Baya bi güzel olmuş, çok hoşuma gitti, onları çalabilirim =D

    Bana da bekleriiim! =)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederimm :) hemen bakıyorum ;)

    YanıtlaSil

Free Blog Template by June Lily