Pages

27 Ekim 2011 Perşembe

Balkabağı!

Biliyorum, yeni blog yazmaya başlayan birisi için fazla tembelim ama okuldu işti derken bazen unutuyorum bazen de zaman ayıramıyorum. Ama sonunda toparlandım ve kendime geldim, işte yepyenii bir post'la karşınızdayım! Sırf yeni ve farklı bir renk almak için (evet bunu çok yapıyorum) arasına daldığım Flormar rafları arasında bu renk gözüme çarptı. Balkabağı! Neon Colors serisinden N004 no'lu oje. Siyah olan da Nail Art serisinden NA12. Önce turuncu rengi tek başına sade olarak kullanmıştım ama sonrasında ters French diyebileceğimiz böyle bir uygulama yaparak biraz hareket katmaya karar verdim:

Önceleri Flormar'ı hiç sevmeyen ve kalitesiz bulan bir insan olarak son zamanlarda bu fikrim ciddi şekilde değişti. Kıvamı, renk yoğunluğu ve sayısız ton seçeneğiyle gerçekten son zamanlarda gözüme girmeyi başardı doğrusu. Siyah oje zaten nail art yani ince uçlu fırçalardan olduğu için ben herhangi bir sticker ya da şablon kullanmadım ama normal French oje stickerlarını kullanarak daha düzgün bir görüntü yakalamanız mümkün.

Comments:

Yorum Gönder

Free Blog Template by June Lily